Global tilstedeværelse med lokalt kendskab. Vi leverer support globalt - og er samtidig tæt på kunderne. Vi forbedrer dit liv ved at være tæt på dig og forstå dit marked, din kultur og dit sprog.
Vi tilbyder lokal support – i alle trin af samarbejdet
Vi ønsker at være tæt på vores kunder. Som virksomhed tilbyder vi support via mere end 30 salgskontorer globalt. Men det at være "tæt på" indebærer langt mere for os end den fysiske tilstedeværelse eller at have en adresse i dit land.
Vi tror på tætte kunderelationer med et både personligt og fagligt samarbejde. Hvis vi reelt vil være en global virksomhed, skal vi forstå din kultur og kunne tale dit sprog. Gennem lokal indsigt og kendskab til markederne får vi en grundig forståelse af de enkelte markeder, hvor vi tilbyder service.
Det kræver gode medarbejdere. Gode mennesker! Key Account Managere, teknisk support og dygtige serviceteknikere overalt i verden, altid klar til at rykke ud med vejledning og hjælp til at finde den bedste løsning til din applikation. Og når du sender dine produkter ud på markedet, står vores folk klar i baggrunden med support til både dig og dine kunder, så vi hjælper dig bedst muligt på vej.
Du synes måske allerede, at vores produkter er fremragende, og vi er kun stolte af at kunne sige, at vores medarbejdere er endnu bedre.
Bygger på stærke værdier
LINAK bygger på en række stærke værdier, hvor tillid og ærlighed suppleres med respekt for det enkelte menneske, for de kulturer, vi møder, og for de mennesker, vi gør forretning med.
Læs mere...