Kundeorientering
At lytte til vores kunder og forstå deres behov er nøglen til at udvikle virkelig innovative løsninger. LINAK ønsker at være der, hvor vores kunder er.
Vores datterselskaber forstår den lokale kultur, taler sproget og er tæt på kunderne og kan derfor hjælpe dem på den bedst mulige måde.
Kundenærhed udgør en af de fire hjørnesten i vores overordnede strategi. Vi vil sætte kunden i centrum for alt, hvad vi gør, og tænke "kundeværdiskabelse" ind i alle vores processer og løsninger.
Partnerskab
Hos LINAK stræber vi efter at være mere end en leverandør. Som partner hjælper vi ikke kun vores kunder med at forbedre deres produkter og løsninger, men også med deres mål og ambitioner. Uanset om det handler om at hjælpe dem med at opnå de nødvendige certificeringer eller skabe en mere gennemsigtig forsyningskæde, er vi her for at støtte deres strategi og samarbejde om at skabe en bedre fremtid for deres kunder og vores planet.
Hos LINAK U.S. støtter vi mange forskellige kundetyper inden for mange forskellige brancher. Det kan være små tech-startups til enorme globale virksomheder, og de kan hver især have deres egne unikke mål og strategier for bæredygtighed. Det er vores job at sikre, at de har alt, hvad de har brug for til at nå deres mål og sikre, at deres kunder har tillid til deres produkter. Vi har den viden og erfaring, der skal til for at hjælpe dem med at opbygge tilliden – lige fra at vide, hvor deres dele og komponenter kommer fra, til kvaliteten og effektiviteten af de processer, der bruges til at fremstille dem.